איך מיזם מחיר מטרה יסייע למסורבי משכנתא לרכוש דירה?

חולמים לרכוש דירה? הבנק לא אישר לכם משכנתא? דרך תוכנית מחיר מטרה, יש לכם סיכוי גבוה מאוד להצליח לרכוש דירה. 

 

מדוע שיאשרו לכם משכנתא, אם לפני חצי שנה הגשתם בקשה לקבלת אישור עקרוני וקבלתם בסירוב? בדיוק על זה אנחנו מדברים בכתבה הזו. 

האם למסורבי משכנתא יש סיכוי לקבל אישור עקרוני? 

אם סורבתם בעבר בבנק למשכנתאות, מאוד יכול להיות שלא הגשתם את התיק שלכם בצורה מספיק מקצועית, בהתאם לתנאים הכלכליים שלכם. כאשר יועץ משכנתאות מגיש תיק משכנתאות שיש בו סיכוי נמוך לקבל אישור עקרוני, הוא עושה את זה בצורה חכמה, על מנת שהזוג יצליח להגשים את חלומו ולרכוש דירה. במקרים הגרועים ביותר, יועץ המשכנתאות מוציא את המשכנתא מחברה חוץ בנקאית אחרי שנה של עמידה בתשלומים, ממחזרים את המשכנתא למשכנתא רגילה עם ריביות טובות. 

מהן הסיבות לקבלת סירוב משכנתא? 

הבנק לא מוכן לקחת סיכונים מיותרים עבור ניתנת הלוואות ללווים. לכן, הדבר הראשון שהוא עושה, כאשר תיק משכנתא לא מריח לא מספיק בטוח, הוא מסרב לתת משכנתא. הסיבות לסירוב משכנתא:

  • הון עצמי נמוך – כאשר רוכשים דירה, הזוג חייב להשתתף מעצמו בתשלום מחיר הדירה בנוסף על המשכנתא אותה הם מקבלים מהבנק. כלומר, הזוג חייב להביא הון עצמי של עשרים וחמישה אחוזים והבנק משלים את תשלום הדירה על ידי מתן משכנתא בעלת שבעים וחמישה אחוזי מימון, יחד זה שווה למאה אחוז. לבנק זה לא משנה כמה כסף אתם מרוויחים מדי חודש. אם אין לכם הון עצמי מספק לגובה הדירה אותה אתם מעוניינים לרכוש, הבנק יסרב למשכנתא.
  • דירוג אשראי נמוך – שלושת המילים הללו, כוללות בתוכן את הכל. חזרת צ'קים, התנהלות לא תקינה בחשבונות העו"ש, אי עמידה בהתחייבויות, חזרה של הוראות קבע וכו'. אם דירוג האשראי שלכם נמוך, הבנק לא יאשר לכם משכנתא. חשוב שתדעו, כי הסיבה לדירוג אשראי נמוך, אצל רוב בעלי הדירוג הנמוך, אינה בגלל רווחים חודשיים נמוכים, אלא בגלל התנהלות כושלת נטו. מה שאומר שבעניין של שינוי בהתנהלות תוכלו להפוך ממסורבי משכנתא, לבעלי דירה משלכם. 

למה מסורבי משכנתא רבים יכולים להצליח לרכוש דירה במחיר מטרה?

הדירות במסגרת תוכנית מחיר מטרה משווקות במחירים מאוד זולים, ובהנחה משמעותית לעומת מחירי דירות אלו בשוק החופשי. בנוסף לכך, תנאי המשכנתא מאוד נוחים וההון העצמי אותו יש להביא לעסקת רכישה במחיר מטרה הוא נמוך במיוחד. 

גם אם אין לכם סיכוי לקבל משכנתא עבור דירה מקבלן, דרך תוכנית מחיר מטרה תוכלו לרכוש דירה בסטנדרט בניה גבוה במחיר נמוך. 

מסורבי משכנתא? יש לכם סיכוי גבוה לרכוש דירה משלכם. הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יתנו לכם יד בכל התהליך של רכישת הדירה שלכם. אתם לא לבד בכל הסיפור הזה! יש מי שמתמחה דווקא בתחום משכנתאות למסורבים. פנו רק למומחים.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: