איפה הכי שווה לקחת משכנתא?

משכנתא. איזו מילה עם משמעות. היא עלולה להיות זו שבגללה אתם מוציאים כל חודש המון כסף, והיא יכולה להיות זו שבזכותה יש לכם בית משלכם. בפוסט הבא אנחנו רוצים לספר לכם קצת על הנתונים של הבנקים ועל הבנקים בהם יש הכי הרבה הצעות משכנתא אטרקטיביות. למעשה אין דבר כזה בנק זול יותר או בנק זול פחות. ולמה? כי כל לווה מקבל תנאים לפי תנאיו הנוכחיים. אבל כמו תמיד, אפשר לבדוק את הנתונים המספריים שיגידו לנו את כל מה שהם חושבים על הבנקים. 

מי הבנק הזול ביותר? 

בטח אתם רוצים לצעוק יחד איתנו במקום הראשון… בנק מזרחי. אבל לא. למרות שבנק מזרחי מנפיק 48% מכלל המשכנתאות בארץ, דווקא הוא לא במקום הראשון אלא הרביעי. אז מי כן במקום הראשון? בנק דיסקונט עומד במקום הראשון. מתוך 100% של הצעות משכנתא הכי משתלמות, נתן בנק דיסקונט 37% הצעות הכי טובות וזולות אחריו בתור מגיע בנק לאומי עם 25% הצעות, ושלישי כמו שאמרנו קודם, מגיע בנק מזרחי פועלים עם 19%, בנק מזרחי טפחות עם 13% מההצעות ואחרון אחרון נמצא הבנק הבינלאומי עם 6% בלבד. 

תתמקחו עם הבנקים כמה שאתם יכולים

אם הגעתם למשכנתא עם מחשבה שאומרת שלבנקים יש כללים אילו ריביות לקחת, הגיע הזמן שסוף סוף תדעו שזה ממש לא כך. אומנם זה נכון שבנק ישראל קובע כללים ברורים מאוד לגבי המשכנתאות. אבל הוא לא קובע לבנקים איזו ריבית לקחת ללווים. הוא כן קובע איזו ריבית יכולה להיות הכי זולה, אבל זכותו של כל בנק לקחת גם ריבית כפולה ומכופלת מהריבית הזולה ביותר. ומי שלא יודע את זה, הבנקים מנצלים זאת בצורה מאוד לא יפה. כך זה בעולם שלנו, מי שיש לו ידע וניסיון, הוא זה שמקבל את הדברים הכי טובים. אנחנו מזמינים אתכם להנות משירות טוב של ייעוץ משכנתאות. מה זה שירות טוב? שירות שיחסוך לכם הרבה מאוד כאבי ראש, זמן ובעיקר כסף. כי אצלינו הכסף שלכם שווה. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם.  

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: