גרים בבית צמוד קרקע? יש לכם מרתף? תתחילו לעשות מזה כסף

יש לכם כסף בצד? חולמים להשקיע אותו בהשקעה בטוחה ואתם מתגוררים בקומת קרקע? יופי לכם. בפוסט הזה נדבר על איך עושים כסף מהשקעה בטוחה כמו השכרת מרתף/מחסן. 

איך הופכים מרתף למקום מואר ונעים? 

תצטרכו להשקיע במרתף מאה עד מאה חמישים אלף שקלים כדי להפוך אותו להיות מרתף המיועד להשכרה. זה לא סוד ששוק הדיור היום נמצא לפני פיצוץ. לכן, כל דירה שתוציאו לשוק, תחטף במהירות הבזק. 

בשביל שהכסף שלכם לא יהיה בסיכון אפילו לא קטן, תצטרכו לוודא שהשיפוץ אכן יגרום למרתף להיראות טוב. כי כאשר זוג צעיר מגיע לראות מרתף המיועד לשכירות, הוא מצפה למצוא מקום מאוד יפה ונעים. כי אם גרים במרתף, שזה כמובן לא הדבר האידיאלי ביותר, אז לפחות שיהיה יפה ונעים. 

איך גורמים למרתף להיות מאוורר? 

ברוב המרתפים יש אפשרות לחצוב חלונות בחלק העליון של הקיר, כך שיהיה אוורור טבעי. בנוסף לכך, תוכלו להתקין וונטה שתעזור לכם לאוורר את המקום בצורה מלאכותית. המטרה שלכם היא שהמקום יהיה מאוורר ושהשוכרים רק ירצו להאריך את החוזה שלהם עוד ועוד. 

אם יש לכם אפשרות שהחלונות אותם אתם מתכננים לחצוב בקירות יהיו בצד דרום, זה יהיה צעד חכם מאוד מצדכם, כדי שהשמש תהיה חזקה ותצליח לחדור גם מבעד לחלונות הצרים. 

תוך כמה זמן מחזירים את ההשקעה? 

אם שכירות במרתף אמורה להניב לכם בין אלפיים שקלים לחמשת אלפים שקלים בחודש, אתם יכולים לעשות חישוב פשוט ולראות. כמובן שאתם צריכים לדעת איך לעשות את החישוב. יש בלאי, יש חודשים בהם אין שוכרים וכו'. אבל בגודל בתוך מספר שנים בודדות אתם אמורים לכסות את ההשקעה ולהתחיל להרוויח כסף נקי. 

כל זה רלוונטי אם המרתף היה קיים ורק שיפצתם אותו. אבל אם בחרתם לקחת את העניין ברצינות ולבנות מרתף בביתכם מהיסוד, כמובן שהסיפור הוא שונה, וכדאי לכם להתייעץ עם מומחי נדל"ן לפני שאתם מתחילים להוציא משכנתא מטורפת על עלויות הבניה. 

רוצים לדעת שאתם בכיוון הנכון? אתם מוזמנים להכיר את המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיתנו לכם יד בכל התהליך של בניית החלום, מימון הפרויקט, הביצוע, עד לשלב הגמר. 

אנו חברה של ייעוץ משכנתאות הנותנת את המענה המושלם לזוגות צעירים ברכישת דירתם הראשונה, למשקיעים וכן ליזמים הבונים בעצמם את הבניינים ומעוניינים להשיג ליווי בנקאי בשווי של מיליוני שקלים. בקיצור… הגעתם למקום הנכון. 

הקליקו כאן כדי להכיר את המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיתנו לכם יד לאורך כל הדרך.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: