האם משרתי קבע זכאים למשכנתא מיוחדת?

חיילים במדינת ישראל הם לא אזרחים פשוטים. חייל הוא אזרח שמקבל הרבה הטבות והמדינה מכירה בו כמי שמגן עליה. ולכן, בתור חיילי קבע אתם זכאים לתנאים אטרקטיביים במיוחד. אם אתם מעוניינים לרכוש לעצמכם בית, חשוב שתדעו כי המדינה מעניקה לכם הנחות ברכישת הבית שלכם. 

 

אבל לפני שאתם פונים לבנק הקרוב אליכם בדרישה לקבל את ההנחה שמגיעה לכם ביושר, חשוב שתכירו את מועדון חבר. מועדון חבר הינו ארגון שבא להגן על זכויות המשרתים במשרד הביטחון. ובעיקר על זכויות חיילי הקבע במדינת ישראל. 

איך הבנקים מקבלים חיילים המבקשים להוציא משכנתא? 

משרתי קבע מקבלים משכורות נאות, כך שמבחינת הבנק חייל קבע הוא לווה אמיד ומבטיח. הרי כל מה שמעניין את הבנק זה שהלווה לא יתקל בעתיד בקושי לשלם את תשלומי המשכנתא. איך הבנק יכול להבטיח דבר כזה? ככל שהמשכורת של החייל תהיה גבוהה יותר, כך הבנק יוכל לאשר לו משכנתא בקלות רבה יותר. 

בשורה תחתונה, עמיתי חבר מתקבלים בברכה בבנקים בהם הם דורכים. 

ייתכנו שני אנשים המבקשים להוציא לעצמם אישורי משכנתא המקבלים את אותו גובה משכורת, אלא, שאחד מקבל אותה מגוף קטן ולא מוכר, והשני מקבל את המשכורת מצבא ישראל. תמיד הבנק יאהב יותר את המשכורת השניה. כי גוף קטן ולא מוכר, מי הבטיח לבנק שמחר הוא לא יפול? אבל גוף מבוסס כמו צבא ישראל שיציב כמו המדינה, לא אמור ליפול גם לא בעוד חמישים שנה. ולכן, אם יש לכם ספקות לגבי אישור המשכנתא שלכם, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. כי כפי שזה נראה מכאן, לא תהיה לכם בעיה להוציא אישורי משכנתא. 

אל תלכו לבנק בלי שיועץ משכנתאות מוסמך, מגיש את התיק שלכם. כי גם אם אתם יודעים איך לארגן את כל המסמכים ויודעים מצוין את המיקום המדויק של הבנק, זה עדיין לא אומר כלום לגבי היכולת שלכם להוציא משכנתא טובה. כי משכנתא טובה נעשית על ידי מומחים. ההבדל בין משכנתא טובה למשכנתא שאינה טובה, הוא הבדל דק של ריבית מעט יותר גבוהה, אבל בפועל זה יכול לצאת הבדל של עשרות אלפי שקלים. ולכן, על מנת שלא תגיעו למצב בו אתם משלמים לבנק כסף אותו יכלתם להשאיר בכיס שלכם, קחו מראש יועץ משכנתאות. 

חיילים? בנק אוצר החייל זה הבנק שלכם

בנק אוצר החייל כשמו כן הוא, בנק המיועד לחיילים. ולכן, אין שום סיבה שלא תפנו לבנק שמיטיב עם חיילי מדינת ישראל. לפני שאתם ניגשים להוציא אישורי משכנתא מבנק אוצר החייל, אתם צריכים לפתוח שם חשבון בנק. כלומר, אתם לא חייבים, אבל אם אתם רוצים שמועדון חבר שבא להגן על זכויות החיילים שלכם יצליח להשפיע לטובה על המשכנתא שלכם, אתם צריכים לפתוח חשבון בנק, פעולה שלא תדרוש ממכם השקעה של יותר משעה, שעה וחצי. 

יועץ המשכנתאות שלכם יגיש את התיק שלכם, לא בבנק אוצר החייל אלא, בבנק הבינלאומי, שהוא בעצם חברת האם של בנק אוצר החייל. כאשר אתם מנהלים חשבון בבנק אוצר החייל או בבנק פאג"י אתם מנהלים חשבון בבנק הבינלאומי. 

אילו הטבות משרתי קבע יכולים לקבל במשכנתא? 

ריביות זולות הן עיקר ההטבה שניתן לקבל במשכנתא. אבל עדיין גם הנחות אחרות ומשמעותיות פחות הן רלוונטיות ומעניינות לא פחות. מהן ההטבות? 50% הנחה בעמלת פתיחת תיק. זו עמלה של כמה מאות שקלים. יועץ משכנתאות ידע למקסם את ההטבות המגיעות לכם למקסימום האפשרי.

הכירו את המומחים שלנו

אנו בחברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה נשמח לעזור לכם להגיע למשכנתא האידיאלית ביותר עבורכם. אין כמו משכנתא אטרקטיבית כדי לעזור לכם לצאת ממיצר תשלומי המשכנתא שלכם. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם. כי עם פגישה אחת מול נציג שלנו, אתם עתידים לגלות שאתם יכולים לחיות חיים מאושרים גם עם תשלומי משכנתא חודשיים ומתקתקים. הקליקו כאן. 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: