חולמים לקנות דירה? רוצים לדעת איך כולם מצליחים לגייס הון עצמי? קדימה

כולם נמצאים באותה סירה. כולם חושבים איך הם יצליחו לרכוש דירה, וכולם סקרנים לשמוע מהחברים, איך הם הצליחו, ומניין היה להם כל כך הרבה הון עצמי. אז עכשיו ננסה לגלות ביחד את הסוד. מאיפה זוגות צעירים מצליחים לגייס הון עצמי? מוזמנים ללמוד מניסיון של אחרים. 

איך זוגות צעירים מצליחים לגייס הון עצמי? 

  • יש אנשים בעלי מודעות לחיסכון מגיל צעיר – זוגות צעירים רבים מגיעים כל אחד לחוד, עם הון עצמי. יש רבים שעובדים תקופה לא מבוטלת לפני החתונה, ואם הם ידעו לשמור על הכסף שלהם כמו שצריך, בני הזוג יחד יכלו להגיע לסכום לא מבוטל של הון עצמי.
  • הולכים לגור אצל ההורים – זוגות רבים מודעים לרצון החזק והמטרה החזרה של לרכוש דירה בעתיד הקרוב. אבל הם יודעים שעם הוצאות גדולות לשכירות הם לא יצליחו לחסוך משהו, ולכן הם בוחרים להישאר לגור אצל אחד ההורים. צעירים רבים מתגוררים כיום עם ההורים, וזו אחת הדרכים המצוינות לחסוך כדי להגיע להון עצמי. 
  •  פותחים קופות חיסכון – לכל יליד ישראל יש קופת חיסכון, קופת חיסכון לכל ילד. אבל חוץ מזה יש רבים שיש להם חיסכון לטובת קרן השתלמות או חסכונות דומים. זה הזמן הכי מתאים לפתוח את קופות החיסכון. שימו לב, משיכת הכסף מקרן השתלמות, היא לא תמיד כדאית. ככל שסכום הכסף שאתם צוברים בקרן גבוה יותר, כך גם אחוזי הגדילה של הכסף גבוהים יותר.
    אז מה עושים? חברת קרן ההשתלמות מציעה לכם לקחת הלוואה על ידי שיעבוד הקרן שלכם. הלוואות על חשבון קרן השתלמות בדרך כלל, הן זולות ביותר. ולכן, יכול להיות שזה כדאי אפילו. 
  • עוד לא נשואים? נצלו את הזמן הזה לעבוד ולהרוויח – קחו בשחבון שאחרי החתונה יש עול של ניהול בית ויש הרבה פחות זמן לעבוד. אבל בתור רווקים אתם יכולים לנצל את הזמן ולעבוד בכמה עבודות במקביל. כל שקל שאתם חוסכים, מקרב אתכם אל המטרה של רכישת דירה. 

חולמים לקנות דירה? לא רואים את עצמכם מגשימים את החלום הזה? חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה רוצה להוכיח לכם שכל אחד יכול. אנו מלווים עשרות לקוחות בדרך אל הבחירות הנכונות שלהם לגבי המשכנתא שלהם והדרך לגיוס ההון העצמי. אנו מנהלים קשרים שוטפים עם הבנקים בארץ כדי להצליח להוזיל לכם את המשכנתא ולהיטיב לכם את התנאים במשכנתא שלכם. הקליקו כאן לתזמון שיחת ייעוץ חינם. 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: