לא מצליחים למכור את הבית שלכם? רוצים לדעת איך אתם יכולים למכור אותו תוך שבוע? הום סטיילינג יעזור לכם!

 

זוג צעיר מגיע לחפש לעצמו דירה, הוא נכנס. הזוג רואה את הבית והאווירה שיש בבית נספגת בעצמותיו. רוצים לדעת איך עושים את האווירה הזו? איך גורמים לזוג לאהוב את הבית שלכם כדי שהם יסכימו לחתום אתכם על חוזה רכישה כמה שיותר מהר? קראו את הכתבה הבאה. 

מה זה הום סטיילינג?

כדי לשפץ את הבית ולהפוך את כל המראה שלו צריך לפנק את הבית שלכם עם הום סטיילינג. הום סטיילינג זה שדרוג של הבית על ידי שימת לב לפרטים קטנים אך משמעותיים. יכול להיות שעל ידי הסרת חפץ מהמדף, על ידי הדבקת טפט על הדלת ועוד רעיונות מעין אלו, אתם יכולים לשדרג את כל מראה הבית שלכם. איך עושים את זה? עוברים בבית חדר חדר ובודקים איך אתם יכולים להקפיץ את מראה החדר. לדוגמא: כאשר אתם מביאים זוג לראות את הבית שלכם ואתם רוצים שהמטבח שלכם יראה מרשים, לא משנה כמה מטרים המטבח שלכם ואיזה גובה השיש, אתם צריכים לנקות את השיש מכל חפץ שהוא ולדאוג שיהיה נוצץ. יש לכם מושג איך זה יכול להשפיע על מראה המטבח? תנסו ותראו. 

ואם אין לי את זה? 

לא לכל אחד מאיתנו יש את הכישרון להום סטיילינג. מה אמורים לעשות כל מחוסרי הכשרון המעוניינים גם הם לדרג את מראה הבית שלהם ולמכור אותו כמה שיותר מהר? אתם מוזמנים להזמין מעצב פנים שיש לו את זה בידיים. הום סטיילינג זה מקצוע לכל דבר ועניין. 

למרות שלכל רוכש יש תקציב אותו הוא לא יכול לעבור, מה שמכריע בסוף, איזו דירה הוא יקנה, זה יהיה דווקא הפרטים הקטנים (למעט מי שבכל מקרה הולך לשפץ, וכל מה שמעניין אותו זה המטרז' של הדירה שלכם). לכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה לפני שקוראים לרוכשים פוטנציאלים לרכוש את הנכס. 

רוצים לעשות את זה לבד? לפניכם מספר טיפים

  • כניסה תפקידה להזמין את הנכנסים- סעיף זה רלוונטי למי שיש לו כניסה או קיר שמגדיר אותה. אבל גם אם אין לכם כזו, אתם יכולים לסגנן את הדלת שלכם כך שהיא תראה הכי עדכנית שיש. איך עושים את זה? פשוט מאוד קונים טפט בצבע אפור או בכל צבע שהולך היום ומדביקים בצורה שלא יווצרו בועות 🙂 על הדלת. ביוטיוב תוכלו למצוא הרבה סרטוני הדרכה לחידוש דלתות.
  • פריטים ישנים- מקומם אינו איתנו- כאשר אנו מתגוררים בבית שלנו אנחנו לא שמים לב איך אנחנו אוספים ואוספים. עכשיו זה הזמן להתחיל לרוקן את הבית ולראות שהוא מכיל כמה שפחות פריטים.
  • פרטים אישיים אין מקומם כאן- אם יש לכם תמונות אישיות, הסירו אותם כאשר מגיעים אנשים לראות את הבית. כל פריט אישי שלכם עלול להפריע לרוכשים העתידים שלכם לראות את עצמם בבית שלכם.
  • מראות מגדילות שטח- מראות זה לא דבר עולה הרבה כסף. הצמידו בכל מקום אפשרי מראות כך שהבית שלכם יגדיל את המטרים שלו בצורה קלה ומהירה. 

רוצים לדעת עוד?

אחרי שתמכרו את הבית שלכם תצטרכו להתחיל לחשוב על הכיוון של לקחת משכנתא. אנו נבדוק לכם כדאיות למחזור משכנתא. הקליקו כאן כדי לתזמן את הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה. 

והים), יהיו מאוד מאוד יקרות. אם אתם רוצים לנהוג בחוכמה אתם מוזמנים לחפש לכם בית בשווי של 1.2 מיליון שקלים, ואז אחוזי המימון יהיו 58%. באחוז מימון כזה אתם עתידים למצוא את עצמכם עם משכנתא מאוד מאוד זולה. 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: