למה מצוקת הדיור הופכת את תחום ההשקעה בקרקעות לפופולרי יותר?

השקעה בקרקע תמיד תהיה השקעה מניבה יותר לעומת השקעה בדירה. אנחנו רוצים להבין יחד אתכם את התחום לעומק יחד עם המניעים לדבר. 

מה הקשר בין מצוקת הדיור לבין ההזדמנות של השקעה בקרקעות נדל"ן? 

אנשים נאנקים תחת מחירי דירות הזויים, וזאת למה? כי אין מספיק דירות לציבור המבקש לקנות אותן. מה עושים? מפשירים עוד ועוד קרקעות לבניה. כדי להעמיד עוד דירות למכירה בעתיד וכדי לפתור את מצוקת הדיור הקשה. יש קשר ישיר בין מצוקת הדיור הקשה לבין ההזדמנות להשקיע בקרקע. ככל שעובר הזמן ויש פחות דירות המוצעות למכירה, נעשה בטוח יותר להשקיע בקרקעות. כי לממשלה אין הרבה אפשרות לדחות את הפשרת הקרקעות המיועדות לחקלאות ולהפוך אותן לקרקעות למגורים. 

למה לא להשקיע בדירה כמו שכל כך הרבה אנשים עושים? 

עם מחירי דירות גבוהים כל כך, כמה שתהיה עליית מחירים, תהיה לעלייה הזו גבול מסוים. ולכן, הרווחים גם הם מוגבלים. אבל כשמשקיעים בקרקע, קיים פער משמעותי בין המחיר של הקרקע לעומת מחיר הדירות היקרות שיבנו עליה. אומנם עלויות הבניה הגבוהות מורידות מאחוזי התשואה של הקרקע, אבל עדיין, השקעה בקרקע היא השקעה שווה עם אחוזי תשואה גבוהים מאוד לעומת השקעה בדירה. 

למה לא כולם בונים בירושלים? 

מכירים את השאלה הזו? הרי ההיגיון הפשוט אומר שאם דירה בירושלים עולה פי שלוש מבאשדוד, אז הרבה יותר שווה לקבלן לשלם את אותו שכר פועלים על בניה בירושלים ולמכור את הדירה במחיר גבוה יותר. אלא מה? מחיר הקרקע, גם הוא עולה פי שלוש. למרות שהשאלה הזו נשמעת כמעט ילדותית, חשוב לנו לציין זאת כדי שלא תתפתו להשקיע בדירה באזורי פריפריה. כי באזורים אלה, מחירי הדירות תמיד יהיו נמוכים משמעותית מכל אזור אחר בארץ ולא משנה מה. 

רוצים לקנות דירה לעצמכם ואין לכם מספיק הון עצמי? 

אנו ממליצים לכם להגדיל את ההון העצמי שלכם על ידי השתתפות בהשקעה בקרקע מניבה במיוחד. אחרי שהכסף יניב את התשואה המצופה ממנו, אתם תוכלו לקנות איתו את בית החלומות שלכם. אבל קחו בחשבון שלאורך כל הזמן שיעבור עד שהכסף הגדול יגיע לפתחכם, תאלצו לשלם שכירות. 

עיריות הערים עובדות קשה על התחום

כל מועצה אזורית רוצה להיות הראשונה שיצביעו עליה בגאון על כך שהיא היתה הראשונה שפתרה את מצוקת הדיור הקשה לתושביה. לכן, הן משקיעות רבות בהפשרת קרקעות ותכנון לגבי תוכניות מתאר קהילתיות. למה אנחנו מציינים את זה? כדי לשכנע אתכם להשקיע דווקא בקרקעות. תאמינו לנו, לא נקבל אחוזים על הקרקע שתשקיעו או לא תשקיעו. המטרה שלנו זה להנגיש לכם את המידע שיעזור לכם לשפר את איכות החיים שלכם. 

הכירו את קבוצת המפתח

אנו קבוצה של יועצים פיננסיים, יועצי משכנתאות וכלכלנים, הנמצאים בכל הארץ. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להכיר אותנו באופן פרונטלי ואישי זה להקליק כאן, ולתזמן לעצמכם פגישה ללא עלות. אנחנו ניתן לכם יד עד שתגשימו את החלום שלכם. היעד שלכם זו המטרה שלנו. 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: