למה צריך ביטוח על תכולת הדירה? אין לכם עדיין ביטוח תכולה? הכתבה בשבילכם!

רוצים להיות בטוחים שגם אם תאבדו את הטבעת היקרה שלכם, לא תהיה לכם עוגמת נפש בגלל הההפסד הכספי? אתם צריכים לעשות ביטוח תכולה. בביטוח תכולה אתם מבטחים את כל הרכוש שלכם או יותר מדויק את כל תכולת הבית. כך שאם הוא נגנב או נאבד, תוכלו לקבל החזר מחברת הביטוח. 

איך חברת הביטוח יודעת כמה שווה האבדה/הגניבה? 

אם אתם אכן מעוניינים לרכוש פוליסת ביטוח לתכולת הדירה, שמאי מטעם חברת הביטוח יבוא לבדוק את שווי תכולת הדירה שלכם. ישקול את התכשיטים, יאמוד את שווי הרהיטים, כלי המטבח, הספרים וכל מה שתרצו לבטח. כמו שכאשר צריכים להגיש הצהרת הון (לעצמאיים שבינינו), כך צריכים לתת לשמאי את כל המידע שיש על תכולת הבית. כך שאם חלילה תהיה שריפה שתכלה את הרכוש, הכל יוחזר אליכם חזרה. אנשים שרוצים לעשות צעד חכם בדרך הכלכלית שלהם, מתחילים בביטוח תכולת דירה.

למה צריך ביטוח דירה כשלוקחים משכנתא?

כאשר אתם עומדים לפני שלב אישורי המשכנתא, הבנק דורש ממכם כחלק מתהליך לקיחת המשכנתא שתבטחו את הדירה ואת עצמכם, ביטוח מבנה וביטוח חיים. ביטוח חיים מבטח את חיי האדם. כלומר, אם אחד מהלווים נפטר הביטוח מכסה את סכום המשכנתא שנותר לו בבנק. ביטוח מבנה בא לבטח את הבנק שהבטוחה שלו תשאר שלמה גם אם יקרה לה משהו. שזה אומר שגם אם המבנה הממושכן נשרף ונצר מצב בו סכום החוב שיש לבעל הדירה גבוה הרבה יותר משווי הבית שצנח בגלל השריפה. במקרה כזה הביטוח יממן את עלויות השיפוצים של הדירה. 

פוליסת ביטוח תכולת דירה היא לא פוליסת חובה אבל אם כבר לוקחים משכנתא ורוכשים ביטוח, שווה לכם להוסיף עוד כמה עשרות שקלים בודדים ולבטח את תכולת הדירה שלכם. אם אתם שומעים על אישה מאושרת שאיבדה תכשיט יקר כולו יהלומים, אז תדעו שהיא לא לוקה בנפשה, אלא יש לה ביטוח תכולה ו'בזכות' שנאבד לה התכשיט היא מתעתדת לקנות תכשיט יקר אחר במקומו. זה ממש לא נורא. 

למה לרכוש ביטוח תכולה? לי זה לא יקרה...

אנשים אוהבים להכניס בתוך עצמם אשליה של 'לי זה לא יקרה'. אבל מה לעשות, כל כך הרבה אנשים מגלים מדי יום שכן כן, זה קרה להם. לא תמיד מדובר בשוד רציני או פריצה דרמטית באמצע הלילה. מספיק שנאבדה לכם מזוודה באחד מימי החופש הגדול ואתם מקבלים החזר מלא מהביטוח. 

אם היה מדובר בהוצאה של מאות שקלים בחודש הייתה הצדקה לכך שאנשים היו נרתעים מלעשות את הביטוח הזה. אבל מה לעשות והמציאות בשטח מראה שפוליסה זו לא עולה יותר מכמה עשרות שקלים בודדים מדי חודש. ואתם יודעים מה? זה שווה כבר את הרגיעה, עוד לפני שיצא לכם לממש את הביטוח הזה אי פעם. 

הכי חשוב שתדעו שכל מי שהיה צריך לממש את הביטוח בגלל שריפה, גניבה וכדו', אמר וטען יחד עם כולם "לי זה לא יקרה". נכון, זה לא קורה לכל אחד. אבל רק בשביל הסיכוי הקלוש אנחנו מבטחים את התכולה של הדירה שלנו. איך אומרים? לא מאותם כמה עשרות שקלים בודדים תפשטו רגל, אולי דווקא בגלל שחסכתם את הכסף הזה אתם עלולים להיכנס לצרות חלילה וחס. 

אל תשלמו יקר על ביטוח!

חשוב שתבינו כי כמו בכל שוק בו יש תחרות ותמיד אפשר למצוא את המוצר שאתם מחפשים יותר זול, כך גם בשוק הביטוחים. לכאורה תמיד חברת ביטוח אחת תהיה יותר יקרה מחברת ביטוח אחרת. לכן גם אם מציעים לכם פוליסה שנראית לכם זולה, תנסו לבקש הצעת מחיר מחברת ביטוח נוספת כדי להוזיל לכם את העלויות ככל הניתן. למרות שמדובר רק בעשרות שקלים, עדיין זה לשנים ארוכות. הוזלה של עשרה שקלים היא הוזלה של אלפי שקלים. 

רוצים עזרה בכל הפרטים הקטנים עד למשכנתא שלכם? 

הגעתם אל הכתובת המדויקת עבורכם. אצלינו תהנו משירות של יועצי משכנתאות לצד שירותים שונים של כלכלת משפחה, עורכי דין מומחי נדל"ן, סוכן ביטוח, בקיצור, כל מה שתצטרכו עד שהמשכנתא שלכם תתופעל באופן עצמאי. מוזמנים להכיר את המומחים שיתנו לכם יד איתנה בדרך הארוכה עד למשכנתא שלכם. כי אין כמו לדעת שהמשכנתא שלכם נמצאת בידיים אמינות. 

משכנתא זו עסקה לטווח ארוך. תנאי המשכנתא שלכם עתידים להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם לעשרות השנים הקרובות. אם יש משהו שמשפיע בוודאות על איכות החיים שלכם לעתיד זו המשכנתא אותה אתם עתידים ליצור בעשר אצבעותיכם. תנו למומחים שלנו לעשות בשבילכם את מה שהם יודעים לעשות. כי ההצלחה שלנו זה החיוך הרגוע שלכם. 

אני רוצה פגישה עם המומחים של המפתח למשכנתאות פתח תקווה.

 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: