מצא את ההבדלים בין מחיר למשתכן בין מחיר מטרה

מחירי הדירות בארץ הביאו את כלל האוכלוסיה מחוסרי הדירות למצב בו הם רק מחפשים דרכים להגיע לדירות משלהם, אך לא מוצאים. לפני מספר שנים יצאה לדרך תוכנית חדשה שהיתה אמורה להיות פריצת דרך משמעותית לזוגות צעירים רבים. אך כעת פג תוקפה והיעילות שלה לא הוכיחה את עצמה יתר על המידה. לפני מספר שבועות יצא לפועל תוכנית חדשה שאמורה לתת מענה מושלם לזוגות צעירים בלי הון עצמי גבוה, תוכנית מחיר מטרה. כאן נבין יחד את ההבדלים. 

מה כללה תוכנית מחיר למשתכן?

מי שבונה את הקרקע בתוכנית מחיר למשתכן הוא הקבלן שזכה במכרז על ידי הצעת מחירי הדירות הנמוך ביותר. יש כללים ברורים ומפרט דירות מסוים שעל הקבלנים מוטלת חובה לעמוד בהם. קבלן שמתחייב לעמוד בכל אלו יוכל לזכות במכרז. עד כאן לגבי הקבלנים. עכשיו נעבור לגבי המשתכנים. כל אזרח שאין לו דירה או שגר בשטחים של הממשלה לתקופת זמן מסוימת, אנשים עם תעודות נכות בעלות אחוזים מסוימים, ידועים בציבור, גרושים ועוד. יכולים להגיש בקשה וגם לזכות בתוכנית מחיר למשתכן.

מה כוללת תוכנית מחיר מטרה?

כדי להיכנס למכרז בתוכנית זו, עליכם להיכנס להגרלה שנערכת מדי תקופה על ידי משרד הבינוי והשיכון. תוכנית זו כמעט יצאה לפועל לפני כמה שנים רק בצורה לא מספיק טובה שעוררה אנשים רבים לטעון כי היא אינה טובה ולכן בסופו של דבר תוכנית זו נגנזה עד עכשיו. 

לפני מספר שבועות יצאה תוכנית זו בצורה משודרגת ואיכותית. תוכנית מחיר מטרה תאפשר לרוכשים לרכוש דירות בהנחה של 20% ממחיר השוק בתחילת שנת 2020. מה שאומר, שלא רק שיש הנחה אלא היא גם נגזרת מתקופה בה מחירי הדירות היו יותר סבירים לעומת היום. בקיצור, העניין משתלם ביותר. אם אתם לא גרים בתל אביב אנחנו ממליצים לכם לחכות שיהיו יותר פרויקטים בתוכנית זו ולנסות לראות אולי תגרילו באחת ההגרלות שיעזרו לכם להגיע לדירה משלכם תוך כדי שאתם לא נקרעים בשביל להגיע להון עצמי משלכם. 

מחיר למשתכן - כמה דירות נותרו למכירה?

בגדול תוכנית מחיר למשתכן נמצאת לקראת סיום. כבר לא נבנים פרויקטים חדשים. אבל מה שכן עדיין יש דירות למכירה בפרויקטים אלו בכמה נקודות בארץ כמו ראש העין, עכו ודימונה.

תוכנית מחיר מטרה - כמה דירות עומדות למכירה?

תוכנית מחיר מטרה זו תוכנית שרק עכשיו יצאה לפועל בפן המשודרג שלה. ולכן חשוב שתדעו כי עכשיו יש מעט דירות שעומדות למכירה בשתי ערים בארץ בלבד. אבל בעתיד הלא רחוק יעמדו אלפי יחידות דיור למכירה דרך ההטבות של תוכנית מחיר מטרה. זוהי תוכנית מוצלחת ביותר שעתידה להיות הדבר הבא שיעזור לאנשים רבים לרכוש את הדירה שלהם למרות שכבר חשבו לומר נואש.  

רוצים לדעת עוד? 

הכירו את המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיעזרו לכם להגיע למשכנתא הכי אידיאלית שיכולה להיות עבורכם. כי המומחים שלנו יודעים טוב טוב איך "סוחטים" את הבנקים כך שתמהיל המשכנתא שלכם יהיה בתנאים הטובים ביותר ועם הריביות הזולות ביותר. כי משכנתא טובה זו משכנתא נוחה וזולה.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: