מחשבון המשכנתא שלנו

קיבלתם אישור עקרוני מהבנק? לא מספיק הבנתם כמה יצא לכם כל סכום ההלוואה בפועל? מחשבון המשכנתא שלנו ייתן לכם תוצאות מדויקות לאחר שיכלול כל הנתונים שתזינו אליו בעצמכם. כדי להשתמש במחשבון זה אין צורך להיות פרופסורים אלה פשוט להזין נתונים בסיסיים למחשבון המשכנתא. 

אם אתם כבר בשלב היותר מתקדם ותמהיל המשכנתא שלכם בנוי לתלפיות, תוכלו להיעזר במחשבון המשכנתא של משכנטאצ' ולראות תוצאות מדויקות לגבי המשכנתא שלכם.

הדרכה קצרה אך יעילה למחשבון המשכנתא:

סכום ההלוואה:

כאשר אתם ניגשים למחשבון משכנתא ואין עדיין באמתחתכם תמהיל מוכן, תוכלו לנסות כל מיני אופציות של מסלולים ותשלומים חודשיים. זכרו כי לא כל העולה על דעתכם יהיה אפשרי למימוש בפועל.   

ונמחיש, מסלול ריבית הפריים לצורך הדוגמא, על פי חוקי המפקח על הבנקים, גובה הריבית לעולם לא יוכל להיות יותר מ 3\2 מהסכום הכולל של ההלוואה. ולעומת זאת, 3\1 מכלל ההלוואה לפחות, חייב להיות במסלול של ריבית קבועה. אך עדיין תהיינה כמעט אין ספור אופציות לתמהיל. כי כל מסלול אפשר לפצל….

המסקנה לגביכם: נסו ונסו עד שתגיעו לתמהיל המשכנתא המותאם ביותר עבורכם, או שתיבחרו בדרך הקלה והפשוטה ביותר, פנו ליועצי המשכנתאות המומחים שלנו שיוציאו אתכם בכבוד מגן המבוכים בדמות המסלולים השונים.

פריסת התשלומים:

ברור ומובן מאליו שההחזר החודשי נתון לשינוים משמעותיים לפי פריסת ההלוואה. כאן תוכלו להזין את פריסת השנים הרצויה עבורכם.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

מסלולי המשכנתא:

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: