איך אפשר להוציא משכנתא זולה מהבנק?

הכל אפשרי רק השאלה היא איך עושים את זה. איך אפשר למנוע מראש קנסות על עמלת פירעון מוקדם? מה היא מדרגת המימון הבנקאית שתגרום למשכנתא להיות כמה שיותר זולה? כמה זמן לפני הצורך במשכנתא כדאי להתחיל עם כל התהליך? בואו לשמוע את כל התשובות. 

לא צריך להאריך במילים על מצב הדיור בארץ. מחירי הדירות נמצאים בשיא שעוד לא נשבר ומקווים שלא יהיה שיא חדש אחריו. למרות שבינתיים אין צפי להרגעת העליה הבלתי מתונה הזו. אם מחירי הנדל"ן כל כך גבוהים, איך אפשר להוזיל את עלויות המשכנתא? הרי יש דרכים להצליח להוזיל את הריביות ואת כל מה שאמור לעלות כסף סביב המשכנתא.

אז איך עושים את זה?

ותק במקום העבודה שלכם

 אל תחפשו עכשיו עד אחרי שתסיימו עם המשכנתא שלכם, עבודה חדשה. זה לא הזמן. אחרי שהראיתם לבנק שיש לכם ותק של מספר שנים במקום העבודה שלכם או לפחות יותר מחצי שנה, המתינו לשחרור הכסף ואז תעשו מה שאתם חושבים לנכון. לא משנה מה תספרו לבנק על מקום העבודה החדש, את הבנק מעניין לראות מספרים ונתונים, לא סיפורים. אם אתם רוצים תנאים אטרקטיביים במשכנתא שלכם, זה תנאי בסיס עליו אתם לא יכולים לוותר. 

אחוזי המימון הבנקאיים כחלק מהעסקה

קנו דירה כמה שיותר זולה ביחס להון העצמי שלכם. נניח שיש לכם הון עצמי של מיליון שקלים. יש לכם אפשרות להוציא משכנתא של שלוש מיליון שקלים ולרכוש בית מטורף + שיפוצים שהסכום הכולל של העסקה הוא 4 מיליון שקל. אבל אם אתם רוצים תנאים אטרקטיביים למשכנתא שלכם ולא רק בית גדול, אסור לכם להסתנוור ממה שאתם יכולים להשיג עם ההון העצמי שלכם. אתם צריכים לרכוש את הבית שאתם רוצים אך כמה שיותר זול. אם תרכשו בית במיליון ש"ח וחצי, אתם עשויים להשיג תנאי משכנתא ממש אטרקטיביים ואפשר לומר, כמעט בלי ריביות. 

אחוזי המימון בתמהיל המשכנתא שלכם הם חלק משמעותי ומהותי במיוחד לגבי תנאי המשכנתא שלכם. 

תשלום עבור פתיחת תיק המשכנתא שלכם

כאשר אתם מתחילים את תהליך הוצאת המשכנתא בבנק בו החלטתם שאתם רוצים להוציא את המשכנתא, אתם נדרשים לשלם עמלה על פתיחת תיק המשכנתא שלכם. עמלה זו נקבעת על ידי גובה המשכנתא שלכם. ליתר דיוק, עמלת פתיחת תיק הינה- 0.25% מהמשכנתא שלכם. זה סיפור של בין שבע מאות לאלפיים שקלים. 

אל תמתינו לדקה האחרונה

כאשר אתם מתכננים לקחת משכנתא, אתם מתכננים לקחת אותה בהכי זול שיש. לכן, אתם צריכים ללכת לכמה בנקים לראות היכן קיבלתם את ההצעה הכי זולה, עם ההצעה הזו אתם מוזמנים להיכנס לבנקים האחרים כדי לנסות להוריד אותם למטה מזו. ובקיצור, יש לכם עבודה כדי לקבל בסופו של תהליך את המשכנתא הזולה ביותר. אבל אם תתחילו עם כל התהליך קרוב מדי לתאריך האחרון בו עליכם להעביר את סכום הכסף שלכם למוכר, הבנק עלול להריח את הלחץ שלכם ולא לאשר לכם לשחק עם נתוני התמהיל אותו נתן לכם בהצעה הראשונה. 

פנו לקבוצת המפתח  

חברת המפתח שמה לה ליעד להגיש לכם את המידע בצורה נגישה כך שאתם תוכלו להגיע לכל מה שאתם צריכים לדעת בצורה קלה, ברורה ובהירה. רוצים לחסוך זמן, עוגמת נפש וכסף? אנחנו נסדר לכם את תיק המשכנתא שלכם כך שלא תצטרכו להקדיש אליו דקה אחת מיותרת מזמנכם חוץ משלב החתימות בו אתם חייבים להיות נוכחים. בנוסף לכך, אנו עם הניסיון שיש לנו בתחום נמנע ממכם עוגמת נפש על ידי תכנון נכון של עתיד המשכנתא. הכסף שנחסוך לכם, זה הדגל שלנו. לקוח שמגיע אלינו חוסך הרבה מאוד כסף. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות. 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: