חדש! חדש! חדש! תוכנית מחיר מטרה יוצאת לדרך

עד היום הכרנו כולנו את תוכנית הנדל"ן של מדינת ישראל, מחיר למשתכן. לאט לאט אנחנו שומעים עד כמה התוכנית הזו היא לא מספיק מוצלחת. התחליף מוגש לפניכם בכתבה הבאה היא תוכנית מחיר מטרה שהופכת עכשיו לרלוונטית. מה מציעה התוכנית? האם היא מיועדת לקהל יעד מסוים? צריך לזכות במכרז? מוזמנים להמשיך ולהבין טוב יותר מה אתם יכולים להרוויח מתוכנית זו. 

מה מציעה לנו התוכנית? 

התוכנית מציעה הנחה של 20% ממחיר השוק של הדירות. רוצים לקנות בית ב-3 מיליון שקלים? לא תוכלו להרוויח את ה-20% מכל סכום שהוא. הנחה זו מוגבלת עד 300 אלף שקלים. זה די מזכיר את הרעיון של מחיר למשתכן שיש גבול עד כמה אפשר לנצל את ההטבה. 

האם בכל מקום בארץ אפשר לקבל את ההנחה? 

ממש לא. כל הקטע של המדינה בתוכניות המגורים השונות, זה לעודד אזרחים לקנות דירות במחירים נמוכים יותר מהממוצע בהרים המרכזיות בארץ. לכן, ערים בהם מחירי הדירות למטר עולה על 20,000 ש"ח למטר, לא תהיה אפשרות לקבל את ההטבה המדוברת. עיקר האזורים שיהיה ניתן לנצל בהם את תוכנית מחיר מטרה הם ערי פיתוח וערי פריפריה. 

איך יחשבו את מחירי הדירות? 

המדינה תאריך את הדירות על ידי שמאי מטעמה ואת ההנחה של ה-20% יורידו מתוך הערכת השמאי. זה יחסוך לכם את העלות של שמאי מקרקעין בתהליך הוצאת המשכנתא שלכם :). חשוב שתזכרו שההנחה אינה יכולה לעבור את ה-300,000 שקלים. 

אתם שמחים? מצוין, גם הקבלנים שמחים

קבלן שעדיין אין לו מוניטין ושם טוב, ישמח לקבל לידיו פרויקט כזה כי הוא כך יצליח למכור את הדירות הרבה יותר בקלות. לעומת פרויקטים שונים בארץ שלוקח לקבלנים זמן רב להצליח למכור את כל הדירות בפרויקט. מי יוכל לגשת למכרז? המכרז המיועד לקבלנים ואינו מגביל קבלנים. הוא מציע לקבלנים לשלם על הקרקע כמה שיותר. קבלן שיצליח להרים את המחיר לסכום הגבוה ביותר, הוא זה שיזכה במכרז והוא זה שיבנה את הדירות. 

לא רק הנחה של 20% גם מענק מגיע לכם

כן, כן קראתם נכון. כל אחד ואחד ממנצלי תוכנית מחיר מטרה בערי פריפריה, יקבל מהמדינה מענק בשווי של 40,000 שקלים ממדינת ישראל, זאת במטרה לעודד את האנשים לגשת לפרויקטים האלה וללכת לאזורים שונים בארץ, למרות שאינם במרכז. 

התוכנית נמצאת בתוקף עד לתאריך 31.12.25 גם אם לא זכיתם היום, אתם יכולים לחכות למכרז הבא, אולי תזכו בו. חוששים שאין לכם מזל? תשאלו את כל מי שזכה בתוכנית מחיר למשתכן האם הוא חלם שהוא יוכל לקנות דירה במחירים מופחתים על ידי זכיה במכרז. לא תמיד הדברים הם כמו מה שנראה לנו…

רוצים לקחת משכנתא? צריכים עזרה מהבסיס? 

הגעתם למקום הנכון בזמן הנכון. חברת המפתח למשכנתאות באר שבע, זה מה שאתם צריכים. אנו בחברת המפתח למשכנתאות עושים הכל עבור הלקוחות שלנו. מי שצריך ייעוץ משכנתאות נטו, יקבל את זה. אבל אם אין לכם כלל הון עצמי, אנו נעביר אתכם לאגף של כלכלת משפחה בתוך קבוצת המפתח, שם יעזרו לכם להגיע למצב בו אתם חוסכים מדי חודש סכום כסף מספיק כך, תוך תקופה יהיה לכם הון עצמי לדירה משלכם. כן, כי מגיע גם לכם להגשים חלומות. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של חברת מפתח למשכנתאות באר שבע.

אם לא תשאלו איך תדעו?

אחרי שהבנתם את כל שלבי התהליך ננסה להציף את השאלות שקרוב לוודאי כבר עלו לכם.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: