מאיפה אתם הולכים להשיג הון עצמי?

כל "פתח תקוואי" צעיר חולם לראות את עצמו יום אחד עם דירה משלו. אבל ככל שמחירי הדירות בפתח תקווה עולים, החלום הזה הולך ומתרחק מכולנו. איך בכל אופן אנחנו שומעים על עוד ועוד צעירים שרוכשים דירות בשיא המרץ בעיר, כאילו לכולם יש בחשבון הבנק שלהם מאות אלפי שקלים, שרק ממתינים להוציא אותם עבור רכישת דירה. המומחים של חברת המפתח פתח תקווה ערכו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לגייס הון עצמי בצורה הגיונית. המשיכו ותתחילו במרוץ. 

אלו טיפים יעזרו לכם להגשים מטרות?

  • הלוואה להון עצמימי שאין לו הון עצמי, אך יש לו הכנסה גבוה, יכול לקחת על עצמו גם משכנתא וגם הלוואה לצורך השלמת ההון העצמי. לפני שאתם לוקחים הלוואה כזו, תבדקו היטב שהריביות לא רצחניות. אל תלכו על כל סוג של הלוואה שמציעים לכם. לפניכם מספר הלוואות מומלצות:
    1. הלוואה על חשבון חיסכון הפנסיה- יש לכם קרן פנסיה? אם תבקשו מחברת הביטוח בה מנוהלת קרן הפנסיה שלכם, לקחת הלוואה על חשבון הקרן, אתם עתידים לקבל הלוואה בתנאים מצוינים, לכו על זה.
    2. הלוואה מקרוב משפחה-  אם יש לכם סבא עם אמצעים כלכליים, לא דרשנו ממכם לבקש ממנו מתנות. אבל שמענו כבר על עשרות זוגות צעירים שלקחו הלוואה מקרוב משפחה, שלא היה אכפת לו לתת הלוואה בלי לדעת בדיוק מתי הוא מקבל אותה.
    3. הלוואה על חשבון קרן השתלמות- אם אתם עובדי הוראה, או חברה, יש לכם קרן השתלמות. כל מה שהיה נכון לגבי קרן הפנסיה וסגנון לקיחת ההלוואה על חשבונה, רלוונטי גם כאן. האמת היא שגם אם קרן ההשתלמות שלכם נזילה, שווה לכם לקחת הלוואה ולא למשוך אותה. כך החיסכון שלכם לא יפגע וימשיך להגדיל את עצמו.
  • הורים מסורים ממשכנים את הדירה שלהם- זה צעד נועז שלא כל הורה מוכן לעשות. אבל הורים שיש להם הכנסה חודשית גבוה, אך לא הון עצמי לתת לילדים, שמחים לעזור לילדים שלהם, אפילו כאשר ממשכנים את הבית שלהם. צריך לתת למומחה לבוק כל מקרה לגופו בהתאם לתיקון החוק שנכנס ב 6/10.
  • תגדילו את ההכנסות שלכם – אין דבר יותר פשוט, כדי להצליח להגדיל הון עצמי, יותר מאשר להגדיל את ההכנסות שלכם באופן הכי פשוט שיש. איך מגדילים? אפשר לעבוד יותר שעות, ואפשר לנסות להשתדרג במקום העבודה.
  • מחזור משכנתא – אם יש לכם דירה, ואתם רוצים לרכוש דירה גדולה יותר, אך אין לכם אפשרות להשיג הון עצמי לשם כך. אתם יכולים להגדיל את סכום המשכנתא שלכם, על ידי מחזור משכנתא, ולגרור את המשכנתא בצורה הזו, לנכס החדש.
  • רוכשים דירה זולה לבינתיים – לא רואים את עצמכם קונים דירה גדולה? אתם יכולים לקנות בינתיים דירה קטנה, ובמקביל להמשיך לגור בשכירות? השכירות שתקבלו מהדירה שאתם משכירים, תכסה את המשכנתא בתוספת הרווחים, בינתיים מחירי הדירות יעלו וכך תגדילו את שווי הנכס שלכם.

הון עצמי גבולי? הכי חשוב לקחת יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות חוסך לכם מאות אלפי שקלים במשכנתא שלכם. זה נשמע לא הגיוני, וזה באמת לא הגיוני. הבנקים פשוט עושקים את הלקוחות שלהם, כאשר הם מטילים על לוקחי המשכנתאות ריביות מאוד יקרות. יועץ משכנתאות חוסך לכם את כל זה. הקליקו כאן לפגישה עם יועצי המשכנתאות של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיעזרו לכם להבין איך אתם יכולים לחסוך כסף וגם לא לעבוד קשה לצורך.

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיעזרו לכם להבין איך אתם יכולים למקסם את שטח הדירה שלכם כדי להגדיל את שוויה לפני מכירתה.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: