הבנקים לא נותנים יותר לשעבד נכס אחד לטובת רכישת נכס נוסף? ככה תעקפו את הבנקים!

עד לפני חודשיים, לא היה דבר יותר מקובל משיעבוד דירה אחת לטובת דירה נוספת. תשאלו את כל המשקיעים המוצלחים בישראל. כמעט כולם התחילו כך את ההשקעה הראשונה שלהם, וכך גם המשיכו הלאה, עד שהם התחילו לראות פירות. 

איך ניתן לקנות עוד בית בלי הון עצמי? 

עד לתיקון החוק שנכנס ב 06/10 היה ניתן לשעבד דירה קיימת כדי להשתמש במינוף כהון עצמי לדירה הבאה. אבל, מאותו יום, אין אפשרות יותר למנף דירה ולקנות בדרך זו עוד דירות. אבל אם בכל אופן אתם חולמים להיכנס לשוק השקעות הנדל"ן ואין לכם דרך לעשות זאת בלי שיעבוד הדירה, יש לכם אפשרות לעקוף את הבנקים. 

קחו הלוואה חוץ בנקאית

הבנקים כפופים להוראות של בנק ישראל, בעוד שגופים חוץ בנקאיים יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. אם תבקשו מהם הלוואת משכנתא על ידי שיעבוד נכס נוסף, בלי שאתם מביאים אתכם כלל הון עצמי, תקבלו כנראה תשובה חיובית. אבל כמו שכולם יודעים, גופים חוץ בנקאיים מנצלים את 'יכולות העל' שלהם, ודורשים ריביות כמעט כמו בשוק האפור. מה שאומר, שלא בטוח שכל ההשקעה שלכם תהיה כדאית אם לא תעזרו ביועץ מומחה שיוזיל את הריביות. 

מהי משכנתא חוץ בנקאית? 

לפני שאתם מתחילים להתלהב, בואו נבין יחד מה זה בכלל הלוואה חוץ בנקאית. דבר ראשון, גופים חוץ בנקאיים מאשרים משכנתא ראשונה, רק למגורים. אבל אם כבר יש לכם נכס ואתם רוצים למנף אותו, אתם יכולים להשתמש בכסף שהבנק יתן לכם, לכל מטרה שהיא. 

כאן מגיעה הייחודיות של הגופים החוץ בנקאיים לעומת הבנקים. לבנקים נסגרה האפשרות של שעבוד דירות קיימות לצורך רכישת דירות נוספות. 

אתם יכולים להיעזר במשכנתא חוץ בנקאית כדי לרכוש נכס נוסף, גם כאשר כבר יש לכם משכנתא בנקאית על הבית שלכם. מה עושים? פונים לגוף חוץ בנקאי ועורכים דרכו מחזור חיצוני. תוך כדי כבר מגדילים את סכום המשכנתא על הבית. את יתרת החוב שיש לכם לבנק, אתם מחזירים על ידי הכסף שקיבלתם מהגוף החוץ בנקאי, ועם כל שאר הכסף, אתם רוכשים עוד דירה. 

חשוב לדעת,

במשכנתא חוץ בנקאית אחוזי המימון הינם גמישים יותר. בחברת טריא למשל, אתם יכולים לקבל גם עד 80% מימון! אבל ברור שהריביות הן בהתאם. לא שריביות אמורות לומר לכם לסגת מהעסקה, אבל אתם צריכים לבדוק טוב טוב, שתכל'ס, יוצא לכם מזה רווח אחרי כל סחיטת הריביות. 

יש מקצוענים שיכולים לעשות לכם את העבודה

בסופר, אנשים חוששים שיעשקו אותם בעשרים אגורות, אבל משום מה, כאשר מדובר בהבדלים של עשרות ומאות אלפי שקלים, אנשים לא קולטים את עוצמת ההפסד שעלולה להיות להם, ופשוט לא לוקחים אחריות. פנו למומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה. אנו נלווה אתכם לאורך כל תהליך לקיחת המשכנתא. אין סיבה שתבזבזו משאבים של אנרגיה וזמן כשאנחנו יכולים לעשות לכם את זה ביעילות המרבית. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיעזרו לכם להבין איך אתם יכולים למקסם את שטח הדירה שלכם כדי להגדיל את שוויה לפני מכירתה.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: