איך סטודנטים יכולים לקחת משכנתא?

מחירי הדירות בארץ כל כך יקרים עד שאף אחד לא מדבר על האפשרות של סטודנטים לרכוש דירה. בפוסט הבא אנחנו רוצים להבהיר שתמיד ניתן לרכוש דירה, לא משנה מה המצב שלכם. לפני תואר, אחרי תואר ראשון  וכו'. מתכננים להיות סטודנטים? תתחילו כבר היום לחסוך כסף כדי שתוכלו בעתיד לרכוש דירה. בואו תראו איך זה עובד 

לפני שאתם מתחילים, זכרו שאתם יכולים ליצור קשר עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות. תוכלו לשלוח אלינו שאלות ספציפיות על האפשרות שלכם לרכוש דירה. הקליקו כאן ליצירת קשר.

מה הקושי העיקרי של סטודנטים שמגיעים לקחת משכנתא? 

הבעיה היא שגם אם לכאורה יש לכם יכולת כלכלית, בפועל אתם כסטודנטים, לא מרוויחים הרבה כסף מדי חודש, ואפילו לא מרוויחים כסף בכלל. את הבנק לא מעניין כלל כמה כסף יש לכם בחשבון, אלא כמה כסף התלושים שלכם מספרים שאתם מרוויחים מדי חודש. יכולת ההחזר של לוקחי המשכנתאות אינה מבוססת על סיפורים של הלווים, אלא על נתונים של תלושים או שומת מס לעצמאיים. 

כדי להבין את גודל הבעיה נסביר לכם איך עובד חישוב ההכנסות שלכם ביחס למשכנתא, במספרים. הבנק דורש שההכנסות של הלווים יהיה פי שלוש מסכום ההחזר החודשי של המשכנתא אחרי ניכוי הוצאות קבועות. כלומר, אחרי שמורידים לכם מההכנסות ארנונה, תשלום הו"ק עבור לימודים וכו', אתם צריכים להישאר עם סכום הכנסות פי שלוש מהמשכנתא שלכם. אם המשכנתא שלכם היא 5,000 שקלים, אתם צריכים שההכנסות שלכם לאחר הניכויים האמורים תהיה 15,000 שקל. זה המון כסף. 

האם יש בנק בו מומלץ לסטודנטים לקחת משכנתא? 

לא. בכל בנק אתם יכולים לראות כמה סטודנטים שיש להם שם משכנתא, והם מרוצים, וכמה אחרים שממש לא מרוצים, וקיבלו אישור לתנאים גרועים במשכנתא שלהם. אבל כמובן שיש בנקים בהם אפשר לקבל משכנתא יותר בקלות לעומת בנקים אחרים. מה שאתם צריכים לדעת על בחירת בנק למשכנתא שלכם, זה שיש בנקים בהם תקבלו תנאים טובים יותר אם תעבירו את חשבון העו"ש שלכם אליו. אבל אחרי הכל ולפני הכל, כדי לדעת באיזה בנק תוכלו לקבל משכנתא טובה יותר, עליכם לעשות סקר שוק, או לתת ליועץ משכנתאות לעשות לכם את העבודה. 

רוצים לדעת עוד על משכנתא לסטודנטים? 

המשכנתא שלכם היא העבודה שלנו. אנחנו מתייחסים לכל משכנתא כמו אל פרויקט חדש ומלא באור. מזומנים לראות איך המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה מתנהלים בתהליך לקיחת המשכנתא שלכם. כי יש לכם אפשרות לקחת משכנתא טובה. 

חברתינו פועלת במינון גבוה. ולכן, לבנקים שווה לתת לנו משכנתאות עם תנאי משכנתא אטרקטיביים, אנחנו ממליצים לכם להגיע לפגישה עם המומחים שלנו ולשמוע מה יש לנו להציע לכם. אל תוותרו על זה. 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: