איך קרן השתלמות תעזור לכם לגייס הון עצמי לרכישת דירה?

מצוקת הדיור גורמת לכל זוג צעיר, לחשוב ולהפוך בעניין רכישת הדירה וגיוס ההון העצמי. לא לפני כל כך הרבה שנים, כל זוג צעיר שרצה לקנות דירה, יכל לקנות. היום זה עניין של לגור בשכירות או לגור בדירה על שמכם. למה? כי מחירי הדיור קופצים. אם יש לכם קרן השתלמות, אנו רוצים להמליץ לכם לעשות בה שימוש לקראת רכישת הדירה שלכם. איך בדיוק? בואו נמשיך להבין יחד. 

מה אפשר לעשות עם קרן השתלמות? 

דבר ראשון שאתם צריכים לדעת, זה מהלא לעשות עם הקרן. גם אם יש לכם סכום של מאות אלפי שקלים בקרן, אתם לא מושכים את הכסף. למה לא כדאי למשוך כסף מקרן השתלמות? 

  1. כי אם כעת הכסף לא נזיל, תצטרכו לשלם מס מאוד גבוה (עד רבע מהכסף!!) על כל כסף שתמשכו ופשוט חבל לפרנס את קופת המדינה, כאשר הכסף הזה שלכם וביושר. 
  2. כי ככל שיש יותר הרבה כסף בקרן, כך הכסף המושקע בקרן גודל בצורה משמעותית יותר. איך זה יכול להיות? פשוט מאוד. כמו ש 10% מ מ 150, זה לא 10% מ 450. בקיצור, אתם צריכים שבקרן יהיה כמה שיותר כסף, כדי להרוויח ממנה כמה שיותר כסף. 

אז איך בדיוק עוזרת קרן השתלמות בגיוס ההון העצמי? 

חברת הביטוח בה נמצאת קרן ההשתלמות שלכם, גם מרוויחה מגדילת הרווחים שלכם. מה שאומר, שגם לה יש אינטרנס שלא תמשכו את הכסף. מה היא עושה בשביל האינטרס הזה? מאפשרת לכם לקחת הלוואה זולה מאוד, במקום משיכת הכסף. 

מה אתם אומרים? 

יפה לכם שאתם נזהרים. בעיקרון הלוואות הן דבר שתמיד טוב להימנע מהן. אבל כאשר אנחנו מדברים על דיור, ועל כך שמחירי הדירות כל הזמן נמצאים בעליה, זה משהו אחר. זה לא שאתם לוקחים הלוואה בשביל למממן טיסה לחו"ל, וגם לא בשביל לכסות הוצאות שוטפות, אלא בשביל לרכוש דירה. 

אבל אתם צריכים לבדוק שאתם מסוגלים לעמוד בשני החזרים חודשיים – גם של משכנתא, וגם של החזר הלוואה על קרן ההשתלמות שלכם. 

פנו ליועץ משכנתאות!!

לפני שאתם מחליטים החלטות הרות גורל, פנו ליועץ משכנתאות שיתן לכם את הליווי המקצועי ויעזור לכם בהחלטות הכל כך משמעותיות לחיי העתיד שלכם. איך תדעו איזה יועץ משכנתאות לבחור? 

זו שאלת המיליון. דבר ראשון, לכו למי ששמעתם עליו המלצות. דבר שני, אתם יכולים לבדוק בתיקי משכנתא שהוא כבר סידר בעבר, מה ממוצע הריביות, ולשאול אנשים שכבר הוציאו אישורי משכנתא, מה ממוצע הריביות שלהם. מה זה יתן לכם? זה יתן לכם תמונת מצב ברורה לגבי היכולות של יועץ המשכנתאות המדובר, לגבי הוזלת המשכנתא שלכם. כי בינינו, מה שאתם הכי מחפשים, זה חיסכון במשכנתא.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: