חברת הביטוח מימון ישיר רוצה לתת משכנתאות

חברת מימון ישיר זו חברת ביטוח שהוקמה לפני כשתיים עשרה שנים. בתקופה האחרונה, נעשה  מאוד פופולרי שגם חברות שונות נותנות מענה לצרכים של לווי משכנתאות. כידוע לא כל מי שרוצה לקחת משכנתא, באמת יכול. יש אלף ואחת סיבות לסירוב משכנתא. חברת מימון ישיר רוצה להיכנס לשוק המשכנתאות החוץ בנקאיות מתוך תחרות לתת כמה שיותר משכנתאות ולהרווויח מהעסק הזה כמה שיותר. איך היא מתכוונת לעשות את זה? כמה היא משקיע בשביל זה? מה קורה בעולם הבנקים? המשיכו לקרוא ותמצאו את התשובות לשאלות האמורות לעיל. 

איך חברת מימון ישיר מתכוונת להיכנס לתחום המשכנתאות? 

הרי יש בלי סוף חברות חוץ בנקאיות שמעוניינות לתת את שירותן לכל מי שנפלט מהמערכת הבנקאית. מה יגרום ללווים הפוטנציאלים להגיע דווקא אליהן? בדיוק בשביל זה חברת מימון ישיר יצאה בקול רעש גדול. 

חברת מימון ישיר מודעת לכך שהריביות בבנקים זולות הרבה יותר מהריביות שמקבלים לקוחות החברות החוץ בנקאיות. במימון ישיר גם יודעים שאין סיבה שלקוחות יפנו אליהם עוד לפני שפנו לבנקים. אבל הם כן רוצים ושואפים להגיע למצב בו לווה שסורב בבנקים, ידע שהבא בתור זה חברת מימון ישיר. 

מה עושה החברה לצורך כך? נותנת ריביות זולות. אומנם הריביות יהיו יותר יקרות מאלו הניתנות בבנקים, אבל הרבה יותר זולות, כמעט בלי השוואה מאלו הניתנות בחברות החוץ בנקאיות. 

כמה השקיעה מימון ישיר בתוכניות שלה? 

מימון ישיר השקיעה בתוכניות הללו כמה מיליוני שקלים הגונים, ועוד כמה שנים של תכנון ואסטרטגיה. התוכנית שלה זה להסתנכרן עם תוכנות המשמשות בנקים. כך שהחברה תוכל לקלוט לווים בדיוק באותה צורה בה הבנקים קולטים את הלווים שלהם. תהיה אפשרות לחברה להיות מחוברת לאותם מאגרי מידע שמחוברים הבנקים. בצורה כזו תוכל החברה להנגיש ללווים שלה משכנתאות בתנאים המתאימים לווים שלה. 

צעד זה עתיד להכניס את עולם המשכנתאות לתחרות. גם את העולם המשכנתאות הבנקאי וגם את זה החוץ בנקאי. למה? כי הבנקים יראו איך מתנהלת חברה חוץ בנקאית וילמדו מכך, שהם חייבים לשפר את ההתנהלות שלהם כדי שיהיה להם בידול בולט לעומת חברה חוץ בנקאית. ובנוסף גם חברות חוץ בנקאיות עתידות לצעוד בעקבות מימון ישיר. ככה זה עובד, אחד קופץ למים וכל השאר אחריו.  

חולמים לקחת את המשכנתא הכי אטרקטיבית שיש? 

חשוב שתדעו כי מי שלא למד את תחום המשכנתאות לעומק בצורה מקצועית, אין לו את הכלים ואת היכולת לסחוט לעצמו משכנתא אטרקטיבית. משכנתא זולה עם תנאים טובים זה לא עניין של מזל. אנו בחברת המפתח למשכנתאות באר שבע עובדים מאוד הרבה כדי שהלקוחות שלנו יקבלו את התנאים הטובים ביותר. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: