למה כדאי למחזר משכנתא?

בשנים עברו אנשים ממש פחדו לקחת משכנתא. משכנתא זו התחייבות לשנים, התחייבות על הרבה מאוד כסף, ריביות לא צפויות וכו'. בגלל שכל כך התרגלנו לכך שכל אחד לוקח על עצמו משכנתא, שכחנו לרגע שמדובר בעסקה הגדולה ביותר ברוב רובם של אזרחי ישראל. 

חוששים שהמשכנתא שלכם לא מספיק אטרקטיבית? נראה לכם שיש מה לשפר במשכנתא שלכם? רוצים שמומחים יבדקו את איכות המשכנתא שלכם? קדימה, הפוסט הזה הוא בשבילכם. 

משכנתא - ניתנת לשינוי

אומנם משכנתא היא אחד הדברים הכי רציניים שאתם חותמים עליהם במהלך החיים, אבל בפועל אפשר די בקלות לשנות אותה. בשביל לבצע בה שינויים, יש צורך לשלם כסף לבנק. כאן מגיעה הנקודה של בדיקת כדאיות למחזור משכנתא. למה צריך לבדוק זכאות? כי גם אם הוזלתם במשכנתא כמה שקלים, לא תמיד כיסיתם את העלות של התהליך. לכן, תמיד לפני שעושים מחזור משכנתא בודקים את כדאיות המחזור. 

למה צריך למחזר משכנתא? 

זו שאלה כואבת מאוד. אנשים רבים שלוקחים משכנתא לא יודעים שיש דבר כזה משכנתא יקרה ומשכנתא זולה. ולכן, מה שקורה זה שאנשים פונים ישירות לבנק ומבקשים מהם אישור לקבל משכנתא עבור דירה לרכישה. בפועל הם מאושרים מכך שהבנק אישר להם משכנתא, והם לא מודעים כלל לכך שהבנק עשה עליהם את קופת השנה שלו, ולו היו משלמים כמה אלפי שקלים ליועץ משכנתאות פרטי, הוא היה מוזיל להם את המשכנתא שלהם במאה אלף שקל אם לא יותר. 

איך יועץ המשכנתאות בודק אם כדאי לבצע מחזור משכנתא? 

ברגע שאתם פונים ליועץ המשכנתאות בבקשה שיבדוק לכם את המשכנתא שלכם, הוא יבקש ממכם לקבל ממכם יפוי כוח, והוא יפנה בשמכם לבנק בו יש לכם משכנתא ויוציא את דו"ח יתרות ההלוואה שלכם, בו מופיע בדיוק תמהיל המשכנתא שלכם כיום. כלומר, את נתוני המשכנתא היבשים המעודכנים, יתרת ההלוואה לעתיד וגובה הריביות הצמודות כיום למדד. 

יועץ המשכנתאות מכיר את שוק המשכנתאות כעל כף ידו. הוא עובד בזה. הוא יודע מה גובה הריביות שהוא מצליח להוציא עבור הלקוחות שלו, ואם הוא רואה שהריביות מאוד גבוהות, או תנאי המשכנתא בכלל לא מותאמים לחיים האישיים שלכם, הוא ישנה את תמהיל המשכנתא שלכם ויתמקח עם הבנק כדי להוזיל את המשכנתא שלכם כך שהיא גם תהיה זולה ונוחה יותר. 

הכירו את חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שתמנף את המשכנתא שלכם למשכנתא משתלמת וטובה יותר. אל תשלמו ביוקר! פנו למומחים שיתנו לכם להנות מחסכון חודשי ניכר!

חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה מלווה עשרות לקוחות בדרך אל רכישת הדירה שלהם בצורה הנכונה ביותר שתספק להם איכות חיים גבוהה יותר. רוצים להיות בטוחים שאתם לא משלמים שקל אחד מיותר לבנק? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הקליקו כאן כדי לתזמן לעצמכם פגישה עם מי שרוצה לראות אתכם חוסכים כמה שיותר כסף.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: