רוצים להשקיע בנדל"ן? נכס מניב נעים להכיר!

כל אחד מאיתנו חולם שתהיה לו יום אחד הכנסה פסיבית. מה זה הכנסה פסיבית? זו הכנסה קבועה הנכנסת מדי חודש לחשבון הבנק, בלי כל קשר לשעות העבודה הקבועות שלכם או למאמץ אותו אתם משקיעים. כאשר רוכשים דירה והיא מושכרת באופן קבוע, היא נחשבת לנכס מניב. חוץ מהעבודה שיש לכם ביטחון כלכלי בגלל שיש לכם דירה בבעלותכם, יש לכם גם נכס שמניב לכם הכנסה חודשית קבועה. לא משנה שההכנסה של הנכס הולכת מדי חודש עבור תשלום המשכנתא. 

 

כדי להיות בעל נכס מניב, אתם לא צריכים להשקיע דווקא בדירת מגורים, אלא בכל נכס שהוא שניתן להשכירו תמורת קבלת סכום חודשי קבוע. האמת היא שהשכרת משרדים, חנויות, אולמות שמחות, ועוד פעמים רבות תהיה כדאית בהרבה בגלל הרצינות של השוכרים להישאר בנכס הרבה יותר זמן, לעומת שוכרים בדירות למגורים. 

באיזה נכס מומלץ להשקיע? 

כאשר אומרים השקעה בנדל"ן אומרים רק כותרת המכלילה סוגים שונים של השקעות. באיזה סוג השקעה יהיה כדאי יותר להשקיע? מגורים? מסחרי? 

  • מגורים – השקעה בנדל"ן מגורים הינה השקעת הנדל"ן הבטוחה ביותר שקיימת. המעלה הגדולה ביותר מהשקעה זו, היא שדירות למגורים הן בעלות פוטנציאל גובה לעליית שווי ערך הנכס. גם בגלל עליית מחירים כללית, וגם בגלל תוכניות מתאר ארציות כמו תמ"א או פינוי בינוי. 
  • מסחרי – רכישת נכס מסחרי מומלץ יותר עבור מי שמעוניין לקצור אחוזי תשואה גבוהים על הנכס שלו. אבל הסיכון הוא גדול יותר לעומת מגורים. מאחר ורוב העסקים שמחפשים לשכור נכס עבור העסק שלהם, הם עסקים חדשים, שעלולים לשחק לכם עם התשלומים בגלל חוסר אמינות ואי ניהול תקין של תזרים המזומנים שלהם. כמובן שאם הצלחתם עם שוכר כמו בנק, הלך לכם ובגדול. 

האם להשקיע בארץ או בחו"ל? 

זה ברור שאחוזי התשואה בחו"ל גבוהים פי שניים ואף למעלה מכך, מאחוזי התשואה בארץ. אבל לא הכל בהשקעה זה רק אחוזי תשואה. יש עוד דברים מלבד אחוזי תשואה. כדי להשכיר נכס בחו"ל אתם צריכים לקחת משכנתא על הנכס, עליכם להכיר את השפה כדי להראות לאנשים את הנכס ועוד רשימת פרטים שעלולים לייאש אתכם מראש. 

לא לכל אחד יש אפשרות להשכיר נכס בחו"ל. אך מי שיש לו אפשרות כזו, יהיה חכם מצדו ללכת על רכישת נכס מניב בחו"ל. 

אני מעוניין לרכוש נכס בחו"ל, ולכאורה אין לי אפשרות

אם אתם מתעקשים ללכת על זה, אתם יכולים לפנות לחברת השקעות שתעשה עבורכם את העבודה של כל מה שמסביב לנכס. אבל חשוב שתבינו כי אין הזדמנות טובה יותר לנוכלים ממכם. לכן, לפני שאתם פונים לחברת השקעות, תבדקו היטב שהחברה היא אמינה ושאתם יכולים לסמוך עליה. 

רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיתנו לכם יד לכל אורך התהליך של רכישת הנכס שלכם. כי יש לנו את הכלים לעזור לכם להגשים חלומות. 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: