רוצים למכור את הדירה שלכם? כך תעשו את זה

כל משקיע יודע שלמכור דירה זה לא דבר מסובך, ולא צריך להיות מוכשרים או בעלי ידע מסוים, כדי לעשות זאת בהצלחה. אבל מי שמוכר דירה פעם ראשונה בחייו לא עוזר לו הרבה שעבור משקיעים זה לא דבר כל כך מורכב. ולכן, כתבנו לפניכם את הפוסט הזה שיעזור לכם להבין מה עליכם לעשות לקראת מכירת הדירה שלכם. כל מעשה שכרוך בתהליך ובמעבר בין שלבים, דורש השקעה של זמן ואנרגיות. אז איך מוכרים דירה? ממה צריך להיזהר? מה הם השלבים? המשיכו לקרוא איתנו. 

עורך דין חייב להיות איתכם

בכל יום נמכרות בישראל עשרות דירות, ועדיין זה תהליך מורכב. העברת בעלות, הערת אזהרה, משכנתא ועוד ועוד נקודות שכולם יחד יוצרות תרכובת די רצינית, שצריך לדעת את פרטיה במדויק כדי לעשות זאת בהצלחה. בדיוק לכן, אתם צריכים לפנות לעורך דין שילווה את עסקת המכירה שלכם. בדרך כלל הרוכש הוא זה שישלם את השכר לעורך דין ולא המוכר. 

מה עליכם לעשות עוד לפני שאתם מוכרים את הדירה? 

  • כמה הדירה שלכם שווה? אתם לא יכולים להציע דבר למכירה, כל עוד אתם לא סגורים על המחיר אותו אתם רוצים לדרוש על הדירה שלכם. איך בודקים שווי דירה? הכי קל, פנו למתווך ובעצימת עיניים הוא ידע להגיע לכם כמה הדירה שלכם שווה. אבל בנוסף לכך, אתם יכולים לבדוק בגוגל באילו מחירים נמכרו דירות באזור שלכם ובאיזה תאריך. 
  • הום סטיילינג בקטנה- לא כאן המקום לפרט, אבל בקצרה. כאשר רוכשים פוטנציאלים מגיעים לראות דירה, יש לכם דרך להעלות את ערכה בלי לעשות מאמצים גדולים מדי. יכול להיות שאם תקנו ספה יפה ותמונה מלהיבה לסלון, הכל יראה אחרת. גם שילוב של מראות בפרוזדורים יכול לתת הרגשה של רחבות. בקיצור, להשקיע בנראות הדירה.
  • פשוט לפרסם- כדי למכור את הדירה שלכם, אתם צריכים לפרסם אותה וכך שאנשים יידעו שאתם מוכרים אותה. פנו גם למתווכים כדי שיהיה לכם קל יותר למצוא קונים לדירה שלכם.
  • בדקו אישורים למשכנתא- אם אתם מתכננים למחזר את המשכנתא הקיימת על הדירה הנוכחית, או לקחת משכנתא חדשה, אתם צריכים לדעת לפני שאתם מציעים את הדירה למכירה, שאכן יהיה לכם אפשרות לשפר דיור ולקחת משכנתא. התייעצו עם יועץ משכנתאות מוקדם כמה שיותר מוקדם. 
  • הורידו את נסח הטאבו של הדירה מהאתר הממשלתי- כדי להיות רגועים לגבי הערות אזהרה שקיימות או לא קיימות על הדירה שלכם, תמיד עדיף לבדוק הכל לפני שעורך דין יבדוק אתכם. כבר שמענו על אנשים שהוציאו בתמימות את נסח הטאבו של הדירה שלהם, והופתעו לגלות שם הפתעות "מעניינות". 

על מה משלמים במכירת דירה?

חשוב שתדעו להתכונן מבחינה כלכלית לעלויות השונות שתדרשו לממן במהלך מכירת הדירה שלכם. 

  1. תשלום עבור עורך דין.
  2. שיפוצים קלים בדירה שלכם, כדי להעלות את ערכה. 
  3. מס שבח.
  4. עמלות עבור סילוק, גרירה, או כל פעולה אחרת במשכנתא שלכם. 

הקליקו כאן לפגישה עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיעזרו לכם לעבור את התהליך בו אתם נמצאים, בצורה הכי חלקה ונעימה. מוזמנים להכיר את המומחים בתחום בפגישה ללא עלות.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: