שאלת השאלות – למה כדאי לי לקחת יועץ משכנתאות פרטי? לא חבל על הכסף?

בעשור האחרון צצו להם עוד מקצועות וסוגי עבודות שבעבר לא שמענו עליהם. יועצי משכנתאות לא היו בזמן של קום המדינה. ואילו היום יש המון המון המון. מה גרם לשינוי האדיר הזה לקרות? למה שאשלם ליועץ משכנתאות פרטי שש אלף שקלים כאשר אני יכול לגשת לבנק ולקבל את השירות הזה בחינם? תסבירו לי בבקשה. 

מה ההבדל בין יועץ משכנתאות בבנק לבין יועץ משכנתאות פרטי?

כדי לרדת לעומקו של הבדל, נסביר לכם כמה דברים לגבי המשכורת והשם הטוב של שני סוגי יועצים אלו. נתחיל עם יועץ משכנתאות בנקאי. יועץ משכנתאות בנקאי, המשכורת שלו מבוססת על בסיס גובה הריביות שהוא משלב ללקוחות שלו במשכנתא. כאשר אתם מגיעים לבנק ומבקשים מיועץ המשכנתאות הבנקאי לתת לכם את הריבית הזו ביותר זול, הוא מסרב לתת לכם את זה כי זה פוגע לו במשכורת, כך זה עובד! יחד עם זאת, יועץ משכנתאות בנקאי בונה את שמו הטוב על ידי מספר המשכנתאות היקרות ביותר שהצליח לדפוק. 

לעומתו, יש יועץ משכנתאות פרטי, שההבדל ביניהם זה כמו ההבדל בין האור לחושך. יועץ משכנתאות פרטי, יש לו אינטרס אחד, להוזיל לכם את המשכנתא. הוא מכיר את הכללים של הבנק בדיוק כמו יועץ משכנתאות בנקאי, ויודע לדרוש ולסחוט את יועץ המשכנתאות כך שהמשכנתא שלכם תהיה מאוד משתלמת עבורכם ומאוד לא משתלמת עבור הבנק. שמו הטוב של יועץ משכנתאות פרטי, נבנה על ידי כמה שיותר משכנתאות בעלות החזר חודשי נמוך. ובקיצור, אתם מבינים שהוא הידיד ויועץ המשכנתאות מעבר לדלפק, הוא ממש האויב שלכם. 

אילו עוד תפקידים יש ליועץ משכנתאות פרטי? 

יועץ משכנתאות פרטי לא רק מוזיל לכם את המשכנתא אלא הוא בודק שהיא מתאימה לכם. יועץ משכנתאות בודק את תמונת המצב שלכם ואת התכנונים שלכם לגבי העתיד ועל פי זה הוא בונה את המשכנתא שלכם. ברור שלכל יועץ יש דברים אותם הוא משחזר ממשכנתא למשכנתא, אבל עיקר המטרה שלו, זה להתאים את המשכנתא שלכם לחיים שלכם על ידי התאמת תמהיל מושלם. 

מהו תמהיל משכנתא? 

תמהיל משכנתא מכיל את כל מה שמרכיבה המשכנתא שלכם. כמה שנים, אילו מסלולים, מה גובה ההחזר החודשי, ועוד. זה לא שיש שלושה מסלולים וצריך רק לעשות אנדנדינו… ממש לא. יועץ המשכנתאות מתמודד בלבטים קשים אילו מסלולים לבחור לכם מתוךם כמויות המסלולים הקיימים. כיום, זה ידוע וברור שכשם שפרצופיהם שונים, כך המשכנתאות שלהם שונות. ובלי גוזמה. 

רוצים משכנתא אטרקטיבית? 

פנו למומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיעזרו לכם להגיע למצב אידיאלי של משכנתא מתאימה וזולה. כי הסוד של ההצלחה הכלכלית שלכם לעתיד הוא טיב המשכנתא שלכם. במשכנתא שלכם טמונות נקודות רבות שעתידות לעזור לכם לייצב אתכם מבחינה כלכלית. אתם מוזמנים להקליק כאן לתזמן לעצמכם פגישה עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה. 

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: