שימו לב – בעלי דירוג אשראי גבוה זכאים לקבל הטבות בבנקים

במדינת ישראל 50% מהאזרחים מתנהלים בצורה תקינה שגורמת לדירוג האשראי שלהם להיות מדורג במקום מצוין וגבוה, אבל הם כלל לא יודעים מה הם יכולים לקבל בתמורה לכך. מה חשבתם? למה בנק ישראל עשה את כל המהפך של המערכת לאיסוף נתוני אשראי בישראל? בדיוק בשביל שמי שמגיע לו, יוכל לקבל הוזלות והנחות בריביות המשכנתא שלו. מהו דירוג אשראי? אילו פעולות גורמות לפגיעה בשמכם הטוב? איך אפשר להעלות דירוג אשראי ומה נותן דירוג אשראי גבוה? את כל התשובות תמצאו בפוסט הזה. 

מהו דירוג אשראי? 

בעיקרון חייבים להכניס את הלימוד הבסיסי הזה בכיתות הגבוהות של התיכון. מי שלא יודע שדירוג אשראי עלול להשפיע בצורה קריטית על חייו בעתיד, עלול לעשות טעויות חמורות. לעומת כל אותם אלה שידעו מגיל צעיר מה המשמעות של ההתנהלות שלהם, והשכילו להתנהל נכון. 

דירוג אשראי זהו ציון על ההתנהלות הפיננסית שלכם. כדי להקל על הבנקים להכיר אתכם ואת צורת ההתנהלות שלכם, התקין בנק ישראל מערכת ששומרת את כל אחת מהפעולות שאתם מבצעים בחשבון הבנק, בזיכרון שלה. ברגע שאתם עושים פעולה היא עלולה להשפיע לרעה או לטובה על דירוג האשראי שלכם. באופן אוטומטי דירוג האשראי שלכם מתעדכן. 

אילו פעולות גורמות לפגיעה בשמכם הטוב? 

המטרה שלכם זה לשמור על השם הטוב שלכם בבנק. הפעולות הבאות יגרמו לפגיעה בדירוג האשראי שלכם – חריגה בחשבון הבנק שלכם, גלגול אשראי לא תקין – כלומר לקיחת הלוואות לצורך סתימת הלוואות אחרות, אי תשלום הוראת קבע במועד הנקוב וכיוצא בזה.

איך אפשר להעלות דירוג אשראי? 

עד היום לא התנהלתם בצורה תקינה? חוששים שלא תוכלו לקבל משכנתא בעתיד? כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן. תתחילו מהיום להתנהל בצורה תקינה. המערכת לאיסוף נתוני אשראי, לא תקפיץ לכם את דירוג האשראי ביום בו תחליטו שאתם מתנהלים בצורה תקינה. אבל אם תקפידו לשמר את השינוי הטוב, זה פשוט יקרה באופן טבעי. 

מה נותן דירוג אשראי גבוה? 

אם אתם שואלים את השאלה הזו, כנראה שאתם עוד צעירים בתחילת החיים. אבל כדי לתת לכם מרץ להתנהל נכון, ניתן כמה דוגמאות בסיסיות. הדבר הראשון הוא דבר שלא תוכלו לקחת משכנתא בקלות. אף בנק למשכנתאות לא מוכן לסכן כל כך הרבה כסף. ואת המשכנתא שהוא כבר יסכים לתת הוא ייתן תמורת ריביות יקרות. כי גם אם הבנקים לא יאשרו לכם משכנתא, תמיד תהיה לכם את האופציה של לקיחת משכנתא חוץ בנקאית. כמה ריביות תצטרכו לשלם על כזו משכנתא? עדיף שלא תדעו מצרות. 

דבר נוסף, אם תרצו להקים עסק, ולצורך הקמת עסק, כמעט תמיד צריך לקחת הלוואה גדולה או קטנה, פשוט לא תוכלו לעשות זאת. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה שיעזרו לכם בכל התהליכים הפיננסים שלכם, כבר מהיום הראשון.

לשיחה עם מומחה צרו קשר 

חדשות משכנתא

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: